Pere, el lladre.

Un dia, en Joan passejava pel carrer Rocafort d'Artés, a les 12 de la nit.
Mentrestant, en Pere buscava alguna persona per treure-li els diners, perquè en Pere s'acabava d'escapar de la presó i necessitava diners.

Pere: Hola, tens hora?

Joan: Si, són les 12 i 5 minuts.

Pere: Gràcies, adéu.

Després, quan en Joan va fer mitja volta, en Pere el va amenaçar posant-li un ganivet al coll i li va dir:

Pere: Dóna'm els diners o et mato!

Joan: No en porto, de diners.

Pere: Sí que en portes.

En Joan es va escapar i en Pere el va perseguir fins que en Joan va xocar amb un policia.

Policia: Què passa?

Joan: Que en Pere em vol robar els diners.

Pere: No, ets tu qui em vol robar els diners.

Joan: No, ets tu que m'atacaves.

Pere: No tu.

Policia: Calleu si us plau, vindreu tots dos a comissaria.

Després a la comissaria, el policia li va preguntar a en Joan:

Policia: On eres avui a les 12 de la nit?

Joan: Jo era al carrer Rocafort, passejant mentre en Pere em volia atacar.

Policia: I què ha passat després?

Joan: Que en Pere m'ha demanat l'hora.

Més tard el policia li va demanar a en Pere:

Policia: On eres avui a les 12 de la nit?

Pere: Jo, jo estava al carrer.

Policia: I què hi feies al carrer?

Pere: Res, res.

Després d'allò, el policia va detenir a en Pere i en Joan se'n va anar a casa seva.


Ian Vilar & Moha

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

El nostre centre