L'Eurocopa 2008


I en aquell moment es va sentir un soroll, eren els crits del meu avi. Jo en aquell moment estava al lavabo dutxant-me, i em vaig espantar perquè pensava que li havia passat alguna cosa. Em vaig eixugar molt de pressa, vaig anar corrent al menjador i li vaig preguntar què li havia passat! Ell em va dir que avui jugaven la final de l'EUROCOPA del 2008 que jugaven ESPANYA contra ALEMANYA. Li vaig dir que perquè havia cridat tant! i el meu avi em va dir que havia marcat ESPANYA.
Jo em vaig alegrar molt perquè havia marcat ESPANYA, però sobretot em vaig alegrar que al meu no li hagués passat res. El meu avi em va dir que havia marcat Fernando Torres gràcies a una passada a l'espai de Xavi Hernández, i també va dir que com que Torres era més ràpid que LHAM l'havia superat i li havia fet un gol de vaselina molt espectacular al porter d'ALEMANYA que es deia LEMHAN.
Em vaig posar el pijama molt ràpid per acabar de veure el partit amb el meu avi. Al final van quedar 1-0 a favor de ESPANYA, i quan va acabar el partit de tanta alegria em vaig tirar a la piscina amb roba.

Ivan Aguilera.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

El nostre centre