Cotxes tuning


I en aquel moment es va sentir un soroll... era el soroll de la porta de la meva habitació. Pero no era aquell soroll de quan una porta fa un cruixit, era un corrent d'aire molt fort.
No sabia de què es tractava, eren les dotze de la nit i vaig mirar per la finestra.
Quan m'acostava a la finestra se sentia una música, i cada cop la música era més forta.
Aixeco la persiana i allà es trobaven... unes llums de tots colors, foc que sortia pel tub d'escapament dels cotxes, sorolls de motor i olor de benzina.
Ja sabia què era allò, estaven fent una carrera il·legal de cotxes tuning!
Em vaig quedar mirant la carrera perquè ho trobava molt interessant, eren dues voltes i hi havia premis. Pel primer, les claus d'un cotxe esportiu, un "Lamborghini Diablo"; pel segon 1.500 euros, i pel tercer 200 euros.

Vaig estar controlant la gent que hi havia, com eren els cotxes etc...hi havia 4 cotxes:

- Un "Nissan Escailan" platejat amb ratlles al costat blaves, un aleró bastant gran i amb unes llandes blaves.
- Un "Hunday coupé" blanc, llandes negres, i amb un neó blau.
- Hi havia una noia paticipant que tenia un cotxe rosa brillant, llandes negres i amb el seu nom d'enganxina al capó.
- L' últim cotxe era un porche carrera GT blanc i negre. (justament el que teniu a la foto)

I ara es quan començava l'acció i començava la carrera... CONTINUARÀ
Ivan Hernando.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

El nostre centre