Terror

I en aquell moment es va sentir un soroll espantós, en aquell instant es va obrir la porta de l'habitació a poc a poc... vaig veure un home vestit de blanc que portava una gorra gran i unes vambes tallades del davant i tenia una cara horrorosa. Els seus ulls eren grossos i vermells i gairebé no tenia dents , el seu nas, molt gran, tenia forma de pastanaga i el seu vestit estava tallat per meitat . Va entrar poc a poc fins que va arribar al mig de l'habitació. Jo estava tremolant, tenia molta por. Les seves passes feien soroll de terror, i a més, no hi havia ningú a casa! Els meus pares havien marxat al cine a veure una pel·lícula.
De cop, no veia l'home per enlloc, s'havia tornat invisible. Vaig fer un crit i vaig sortir de casa corrent!
Quan van tornar els meus pares, no va trobar res d'anormal a casa, però jo els vaig que a partir d'aquell dia no em quedaria més a casa sola.
Mohamed.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

El nostre centre